1-700-700-655 חודש מתנה

איך לנהל חשבונות ב- 2022

איך מנהלים חשבונות נכון בשנת 2022?

רוצים לדעת איך לנהל חשבונות ב-2022? ובכן הנהלת חשבונות היא חלק חשוב וקריטי בניהול תקין של העסק, ובעזרת המערכת המקוונת ניהול חשבונות באינטרנט של חברת UCAN2 תוכלו גם אתם לנהל את ספרי החשבונות על פי הדרישות וליהנות ממגוון יתרונות נוספים, ומליווי צמוד של רואי חשבון, יועצי מס ומנהלי חשבונות מומחים.

בכתבה זו נציג בפניכם דגשים לניהול נכון, חכם ומתקדם של ספרי החשבונות בשנת המס הנוכחית 2022. בכתבה זו נתמקד בין היתר בהשפעה של שנת 2020 על העסקים ונסייע לכם להבין מדוע כדאי לעבור למערכת הנהלת חשבונות באינטרנט מבית UCAN2.

 

איך משפיעה עלינו שנת 2022?

בשנתיים האחרונות, ובצל משבר הקורונה המתמשך, נרשם מספר שיא בבקשות שהוגשו לפשיטת רגל על ידי בעלי עסקים, ורבים היו משוכנעים כי ב-2021 יהיה צונאמי של בקשות לפשיטת רגל וחדלות פירעון, אך בפועל הייתה ירידה בכמות הבקשות בהשוואה לשנת 2020, והצפי לשנת 2022 הוא ירידה נוספת או יציבות בכמות הבקשות.

למעשה, משרד האוצר פרסם ממש לאחרונה על עלייה משמעותי בגביית מיסים מעסקים, הדבר מעיד על יציבות המשק והכלכלה המקומית, למרות משבר הקורונה המתמשך. למעשה, עסקים שהסתגלו למציאות החדשה והמאתגרת בצל התפרצות נגיף הקורונה, הצליחו לעבור את הסגרים  ונזקי הקורונה בצורה טובה ומושכלת. לכן, חשוב לקחת אחריות ולהקפיד על ניהול ספרים נכון ותקני על פי ההוראות המחייבות, להגיש דיווחים בזמן, להפיק חשבוניות וקבלות בהתאם לנהלים, וכדאי להתחיל את 2022 ברגל ימין ולעבור לשיטות מתקדמות יותר לניהול העסק וספרי החשבונות.

 

כמה פשוט ככה משתלם

כל אדם בעל עסק חייב לנהל פנקסי חשבונות על פי דרישות מס הכנסה ומס ערך מוסף, בהתאם להוראות מס הכנסה ולתקנות לניהול פנקסי חשבונות. ספרי החשבונות של העסק כוללים רישום כל העסקאות שבוצעו, יש לרשום את חשבוניות המס והקבלות שהופקו ללקוחות, בהתאם לצורת ההתאגדות העסקית, וחשוב לרשום כל סכום שהתקבל בתמורה לעסקאות שבוצעו, כולל מזומן, שיקים, שיקים דחויים, מקדמות על חשבון העסקה, תשלום בכרטיסי אשראי ואפליקציות תשלומים. את ההכנסות יש לרשום בספרים מיד עם קבלתם ויש לעדכן מלאי בהתאם.

בעזרת מערכת הנהלת חשבונות באינטרנט קל ופשוט לנהל את ספרי החשבונות של העסק. ראוי לציים כי המערכת לניהול חשבונות עצמי אונליין היא נוחה וידידותית לכל המשתמשים, אין צורך בידע מקדים בהנהלת חשבונות, והמנוי החודשי זול ומפחית הוצאות.

אנו חיים בעידן דיגיטלי מתקדם וחשוב לעבור לשיטות ניהול חדשניות ואיכותיות יותר. בעידן הדיגיטלי של היום אפשר לנהל את העסק ביעילות ובעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וניתן לייעל את העבודה בעסק, לחסוך עלויות שונות, לשפר את השירות ללקוחות וגם לשמור על הסביבה.

 

כיצד המערכת של UCAN2 יכולה לעזור לכם?

ניהול חשבונות עצמי ואונליין באמצעות מערכת UCAN2 מבטיח יתרונות רבים לבעלי העסקים, כולל עסקים קטנים, פרילנסרים, עוסקים מורשים ועוסקים פטורים. בתמורה למנוי חודשי וזול החל מ-99 ₪ בלבד, ניתן לשדרג את ניהול העסק, לבצע הנהלת חשבונות באופן עצמי, לחסוך משאבים רבים ולנהל תזרים מזומנים בצורה חכמה ויעילה.

ראוי לציין כי המערכת להנהלת חשבונות מבית UCAN2 מתאימה לכל בעלי העסקים, ומעבר לנוחות השימוש זוכים לליווי צמוד של צוות מקצועי ומיומן הכולל רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצי מס מהשורה הראשונה בארץ. המערכת פותחה על ידי אחד מהמשרדים המובילים בישראל לראיית חשבון ולייעוץ מס, ולקוחות UCAN2 יכולים לקבל סיוע מקצועי, ייעוץ ומגוון שירותים לניהול נכון ותקני של העסק, למשל תכנון מס, הגשת דוחות לרשויות המס ועוד.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי