1-700-700-655 חודש מתנה

בדיקת הוראות ניהול הספרים שלך

בדיקת ניהול ספרים

שירות חדש ובלעדי ללקוחות UCAN2.
ניתן למלא את הטופס בשלושה שלבים פשוטים, ואנו נחזיר לך את מפרט הוראות ניהול הספרים החלות על עסקך על פי החוק.

מילוי הטופס ב-3 צעדים פשוטים:

  1. יש לבחור את הענף ותת הענף אליהם משתייך העסק.
  2. מילוי פרטי העסק.
  3. לחיצה על שליחה בתחתית העמוד.

לתשומת ליבך – יש להקפיד על סימון אשר תואם את עיסוקך במדויק, בכל ספק יש להתייעץ איתנו.

בכך את עצמך

סוג ענףתיאור הענףתת ענף
“יצרן” – נישום שעסקו או חלק מעסקו ייצור מוצרים “ייצור” – לרבות הפקה, הרכבה, השלמה, מיון ואריזה כשאינם פעילויות נלוות למסחר או לשירות ולרבות ייצור מוצרים מחומר גלם של אחר

“סיטונאי” – נישום שעסקו או חלק מעסקו מכירת טובין מתוצרת זולתו ליצרן, לסיטונאי או לקמעונאי או לבעל עסק אחר אשר הטובין משמשים אצלו כמלאי, וכן סוכן של יצרן או של סיטונאי הפועל בשמו הוא – לעניין זה – סוכן בסיטונות.

“קמעונאי” – נישום שעסקו או חלק מעסקו מכירת טובין מתוצרת זולתו לצרכן, או גם למי שאינו צרכן אם היקף המכירות למי שאינו צרכן הוא בלתי ניכר או באורח מקרי בלבד, לרבות סוכן המוכר לצרכן בשמו הוא.

 

 

 עוסק יחיד – מכולת , ירקות , פירות , סיגריות , משקאות קלים עוסק יחיד אחר בעל גלריה לאומנות מכירת תכשיטים בעל חנות תמרוקים , בית מרקחת אופטיקאי
 קבלן“קבלן” – נישום שעסקו או חלק מעסקו ביצוע עבודות בניה “עבודות בניה” – לרבות עבודות חפירה, הריסה, ביוב וניקוז, הנחת צינורות, סלילת כבישים ודרכים, ועבודות עפר ולמעט עבודות שיפוצים ותיקונים בבניינים.

 

 בעלי מקצועות חופשיים“בעל מקצוע חפשי” – נישום העוסק במקצוע של אגרונום, אדריכל, הנדסאי, חוקר פרטי, טוען רבני, טכנאי, טכנאי שיניים, יועץ לארגון, יועץ לניהול, יועץ מדעי, יועץ מס, כלכלן, מהנדס, מודד, מנהל חשבונות מתורגמן, עורך דין, עורך פטנטים, רואה חשבון, שמאי וכן כל בעל מעבדה כימית או רפואית.

 

 רופאים“רופא” – לרבות פסיכולוג, פיסיותרפיסט, וטרינר, רופא שיניים ומרפא שיניים

 

 בעל בתי ספר לנהיגה“בעל בית ספר לנהיגה” – לרבות מורה לנהיגה.

 

 בעל בתי ספר“בעל בית ספר לנהיגה” – לרבות מורה לנהיגה.

 

 סוחר מקרקעין“סוחר מקרקעין” – נישום שעסקו או חלק מעסקו מסחר בזכויות במקרקעין “זכות במקרקעין” – בעלות, חכירה או זכות שכירות או זכות לרכישתן , והכל בין במישרין ובין בעקיפין, לרבות זכות באיגוד מקרקעין.

 

 סוחר רכב“סוחר רכב” – נישום שעסקו או חלק מעסקו מסחר ברכב “מסחר ברכב” – לרבות חליפין או השכרת רכב בשיטת שכירות מכר “רכב” – רכב מנועי כמשמעותו בסעיף 1 לפקודת התעבורה.

 

 מתווך רכב“מתווך רכב” – נישום שעסקו או חלק מעסקו תיווך בקניית רכב, במכירתו והחלפתו “רכב” – רכב מנועי כמשמעותו בסעיף 1 לפקודת התעבורה.

 

 נותני שירותים ואחרים“נותן שירות” –
1 נישום שעסקו או חלק מעסקו מתן שירות לעסק אחר או לצרכן ואשר לא חלה עליו תוספת אחרת מהתוספות להוראות אלה.
2 נישום אחר המנהל עסק או משלח יד ולא חלה עליו תוספת אחרת מן התוספות להוראות אלה.
 בעל רכב להובלה של מטענים, נוסעים ומארגן הובלות בעל מוסך בעל עסק להשכרת רכב נותן שירותי שיפוצים ותיקונים בבניינים בעל מקום עינוג ציבורי ובעל מסעדה נותן שירותי הסעת נוסעים במונית נותן שירות של המרת מטבע
 חקלאים“חקלאי” – נישום בעל הכנסה מחקלאות “חקלאות” – לרבות הפעלה, השכרה או החכרה של מכונות, כלים או ציוד חקלאיים

 

 בעלי תחנות דלק“תחנת דלק” – לרבות תחנת סיכה ורחיצה של מכוניות.

 

 

 סוכן ביטוח
 יהלומן
 מוסד“מוסד” – מוסד כמשמעותו בסעיף 130א4 לפקודת מס הכנסה, למעט מוסד החייב בניהול ספרי חשבונות מכח דין אחר, וקיבל אישור בכתב מהנציב שלא לנהל ספרי חשבונות לפי הוראות מס הכנסה ניהול פנקסי חשבונות מס 2, התשל”ג-1974.

 

מלא את פרטי העסק:

דואר אלקטרוני
שם
טלפון
שם משתמש
מחזור שנתי“מחזור שנתי” – מחזור שנת המס הקודמת כולל מע”מ , ואם העסק היה פעיל רק בחלק מהשנה , יש לרשום בשדה הערות לכמה חודשים מתייחס החמזור הרשום בשדה מחזור שנתי
מספר עובדים“מספר עובדים” – במוצע לחודש , כולל בעל העסק

עם קבלת הפרטים המלאים , נשלח אליך במייל את הוראות החוק בעניין ספרי החשבונות אותם עליך לנהל.



 

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי