1-700-700-655 חודש מתנה

תוכנת הנהלת חשבונות

באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות תוכל לשלוט על הנתונים, לנתח ולהתפתח

למה הגיע הזמן לעבור לשימוש בתוכנת הנהלת חשבונות?

תוכנת להנהלת חשבונות UCAN2 היא התוכנה המובילה בשוק, המציעה יחס עלות תועלת רווחי ומחירים מוזלים על שירותי הנהלת חשבונות נוספים של משרד ראיית חשבון גדול ומוביל.

 

מאת: יורם שיפר

תוכנות להנהלת חשבונות יש לא מעט, אבל תוכנת הנהלת חשבונות איכותית, ביחס ללא תחרות של עלות תועלת והתפתחות אינסופית, זה כבר סיפור קצת אחר. תוכנת UCAN2 היא תוכנת הנהלת חשבונות ייחודית, ותיקה, שלקוחותיה נהנים מייעוץ, הכוונה ופיקוח מלא של רואי חשבון מקצועיים ומנוסים ממשרד רואי חשבון גדול ומוביל וממחירים מיוחדים של שירותי ראיית חשבון.

ניהול חשבונות

בשנים האחרונות תוכנת הנהלת חשבונות עושה הרבה יותר מסתם תוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות. כיום, כל תוכנת ניהול חשבונות מתקדמת מבצעת תהליכים מושלמים לעסק: ניהול רכש, ניהל הזמנות, ניהול הצעות מחיר, ניהול רצפת ייצור, ניהול קשרי לקוחות ומודולים נוספים בהתאם לדרישות. חברות תוכנה בינלאומיות כמו מיקרוסופט, סאפ ואחרות מציעות תוכנה לניהול חשבונות לעסקים גדולים.

מסדי הנתונים העיקריים הנמצאים בשימוש הם מסוג  אס קיו אל (SQL) אשר בהם נשמרים הנתונים. מסדי נתונים אלה מאפשרים עיבוד מהיר של הנתונים על ידי תוכנת ניהול חשבונות ויותר… למעשה, יש הרבה נתונים לעיבוד: נתוני צריכת חומר גלם, נתוני פחת בייצור, נתונים על תזרימי מזומנים, נתוני מכירות וניתוחם, איסוף נתונים מחברות בנות בכל העולם ועוד… ובכל אלה נמצאים תוכנה אחת – תוכנת ניהול חשבונות.

 

תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2 מאפשרת לנהל את כל הפעילות החשבונאית במקום אחד

אחד היתרונות הגדולים של תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2 הוא החיבור למערכת הפקת חשבוניות invoice4u המעמידה בפני לקוחות התוכנה את האפשרות להיפטר מפנקסי החשבוניות המודפסים ולהפיק חשבוניות עסקה, חשבוניות מס, קבלות וזיכויים דרך מערכת להפקת חשבוניות. לא רק זאת, אלא שהפקת החשבוניות והקבלות דרך מערכת invoice4u מאפשרת סנכרון מלא עם תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2. ההכנסות עוברות אוטומטית בין המערכות, ואין צורך להקליד אותן. חסכון בזמן וחסכון בטעויות.

 

להלן היתרונות היחודיים של תוכנה הנהלת חשבונות הנמצאת בשימוש לקוחות ucan2:

  • אין צורך בידע מוקדם במחשבים ואין צורך בידע מוקדם בתחום הנהלת חשבונות או להיות רואה חשבון.
  • היחידה שיודעת לכוון אותך ולהנחות אותך on-line לפעול נכון.
  • היחידה שיודעת להמליץ לך תחת איזה סיווג לרשום כל חשבונית.
  • חוסכת לך זמן הקלדה רב ומבצעת פעולות באופן אינטואיטיבי.
  • תוכנה אינטראקטיבית שמאפשרת לך לפנות מתוך מסך העבודה בצ’ט אונליין לקבלת עזרה ומענה ישיר ממנהלי החשבונות שלנו.

עוד מיתרונותיה של תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2

מנינו יתרון אחד משמעותי של תוכנה להנהלת חשבונות, אבל רשימת היתרונות עוד ארוכה. להלן היתרונות שיהיה לך מאד קשה למצוא בתוכנות הנהלת חשבונות אחרות:

  • תמיכה, הדרכה ושירות לקוחות.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר שיש.
  • דוחות רווח והפסד.
  • עריכה של תלושי שכר, חודשיים ושנתיים.
  • דו”ח מע”מ
  • הצגת מקדמות למס הכנסה
  • תשלום מקדמות און ליין
  • קליטת טפסי ניכוי במקור
  • אינדקס הוצאות מוכרות מעודכן
  • מחירים מוזלים על שירותי הנהלת חשבונות נוספים ללקוחות התוכנה (כמפורט בהמשך)

שירותי הנהלת חשבונות נוספים ללקוחות תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2

בנוסף לעלות החודשית של תוכנת הנהלת חשבונות UCAN2, זכאים לקוחות התוכנה בלבד למחירים מוזלים בכל שירותי הנהלת החשבונות וראיית החשבון של המשרד (המחירים לפני מע”מ):

  • דו”ח שנתי לעסקים קטנים ובינוניים שמחזורם העסקי אינו עולה על 400,000 שקלים לשנה, בעלות של 1100 ש”ח בלבד, כולל רישום ייצוג ברשויות המס, בביצוע של רואי חשבון מקצועיים ומנוסים.
  • תשלום חד פעמי של 350 שקלים בלבד לפתיחת תיקים ברשויות המס – מע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.
  • תשלום חודשי נוסף של 20 ש”ח בלבד עבור ניהול תיק ניכויים ועריכת משכורות עבור עד 4 עובדים.
  • אישורי הכנסות לבנקים עבור משכנתא במחיר של 150 ש”ח בלבד.

לא צריך ידע מוקדם, תוכנת הנהלת חשבונות הייחודית הזו פשוט מבינה אותך. התוכנה יודעת שאינך מגיע מתחום הנהלת חשבונות. למעשה, זו תוכנה להנהלת חשבונות ממוחשבת – היחידה שלוקחת בחשבון שהזנת ההוצאות נעשית על ידי בעלי עסק ועצמאים אשר לא אמורים לדעת כיצד לסווג הוצאות. הנה דוגמא שתמחיש מה הכוונה לתוכנה שמבינה אותך:

נאמר שרכשת מחשב. להיכן יש לשייך רכישה זו? “קניית מחשבים”? “סעיף הוצאות משרדיות”? אולי דווקא ב”ציוד משרדי”? בעיה? כלל וכלל לא. והנה אחד מיתרונותיה הייחודיים של תוכנת הנהלת חשבונות. כל שעליך לעשות הוא לרשום בתיבת החיפוש את מה שנראה לך כנכון ומתאים. המערכת כבר תנחה אותך באיזה סעיף לרשום את ההוצאה.

רישום הוצאות מהים גם דרך הטלפון הנייד

מערכת מאפשרת להעלות מסמכים ולרשום הוצאות בצורה קלה גם מטלפון סלולרי תוך צילום החשבונית וצירופה לרשומת ההוצאה.

המערכת מאפשרת להעלות מסמכים ולרשום הוצאות בצורה קלה גם מטלפון סלולרי תוך צילום החשבונית וצירופה לרשומת ההוצאה.

תהליך הרישום מזהה תחילה את הספק ממנו נתקבלה החשבונית לפי שם או עוסק מורשה .

במידה וכבר נרשמה הוצאה עם הספק הזה , המערכת משייכת באופן אוטומטי את הספק לסוג ההוצאה הרלוונטי ומה שנותר הוא לרשום מספר נתונים והופ….ההוצאה רשומה.

המסמך מצורף אליה וניתן לצפות בו בכל זמן.

במידה וזו הפעם הראשונה של רישום הוצאה כנגד ספק מסויים – הנתונים יישמרו ומהפעם הבאה בחירת ההוצאה והרישום יהפכו לאוטומטיים.

 

תוכנה להנהלת חשבונות הנמצאת בשימוש לקוחות ucan2 אשר מהווה רק חלק ממכלול השירותים שלנו:

עושה את העבודה במקומך

תוכנה להנהלת חשבונות ucan2 עושה לך חיים קלים
המערכת תדע ותיישם באופן אוטומטי בכל סוג הוצאה את חוקי המס כגון הפרדת המע”מ – כנדרש על פי החוק ללא צורך בידע מוקדם של בעל העסק, ובכל עת (במהלך שעות העבודה) ניתן לפנות מתוך מסך העבודה בצ’ט אונליין לקבלת פרטים , עזרה ומענה לשאלות.

 

תוכנה להנהלת חשבונות ucan2 לא משאירה מקום לטעויות

כדי להעניק לך את הביטחון המלא שלא טעית ושאכן הכול בסדר, מנהלי החשבונות שלנו מנהלים בקרה אנושית שלא קיימת באף תוכנה להנהלת חשבונות אחרת. הם בודקים את התנועות הנרשמות על ידך ואף מתריעים בכל מקרה בו נמצאה טעות או נדרש תיקון.

 

כך צריכה לפעול תוכנה הנהלת חשבונות אינטראקטיבית

מהנתונים עד כה ברור שלא מדובר כאן בסתם עוד תוכנת הנהלת חשבונות. התוכנה הייחודית והידידותית שלנו היא בבחינת “שירות אינטראקטיבי” המשלב באופן מתמיד בין הפן הטכנולוגי הממוחשב ובין שירות לקוחות אנושי שנמצא באופן זמין לטובת הלקוחות, ונדגיש שוב, השימוש בתוכנה מהווה רק חלק ממכלול השירותים שלנו הכוללים יעוץ, הכוונה הדרכה ושירותים כוללים של משרדנו לעסק שלך.

מידע נוסף

יזמות היא אופי. יזמות היא תכונה שחלק נולדים אתה וחלק מפתחים אותה במהלך חייהם אולם על מנת ליישם את התכונה היזמית ולהביאה לידי הצלחה נדרש כושר ניהולי. הכושר הניהולי כולל את תכונת היזמות והמנהיגות הטבעית הטבועה בו, באדם. אם אתה יזם בנשמתך, אם הניהול זורם בדמך ואם אתה חי את העסק שלך ומנהל אותו ביד רמה – סביר להניח שהצלחה היא ערך מהותי בעבורך. אם פרויקטים חדשים ממלאים אותך באדרנלין, אם המילה “אתגר” מעוררת אותך לחיות מחדש ואם אתה קם בבוקר עם מטרה בראש – היזמות היא חלק מהיותך. אם אתה נושם, אוכל וישן את ניהול העסק שלך, תוכנת הנהלת חשבונות היא הפתרון המושלם עבורך.

 

ניירת, ניירת ועוד ניירת

אם אתה יזם וכבר הספקת לפתוח עסק או חברה בישראל, סביר להניח שכבר נתקלת בתענוגות הבירוקרטיה. כל בעל עסק יודע כי הבירוקרטיה הצמודה לניהול החברה הינה משרה מלאה בפני עצמה. ניהול הלקוחות והספקים, שיווק המוצר והשירותים, משא ומתן מתמיד וניירת שאינה נגמרת – כל אלו יכולים להפוך את ניהול העסק למשימה בלתי נגמרת. לכן צריך תוכנת הנהלת חשבונות.

 

ניהול חשבונות? למי יש ראש לזה?

תודות לתוכנה מתקדמת להנהלת חשבונות חייך יהפכו קלים הרבה יותר. אם עד היום שילמת למשרד רואי חשבון אלפי שקלים מדי שנה – מהיום – תתרגל להתנהל. תוכנת הנהלת חשבונות חד צידית חדשנית ומתקדמת תלמד אותך את כל מה שלאף אחד אין זמן ללמוד!

בלי לשלם לרואה חשבון מדי חודש ומבלי לטבוע בים רישומים, בלי ידע מוקדם בהנהלת חשבונות ובלי להשקיע זמן בלימודי חשבונאות – מעתה, אתה המנהל הבלעדי של הניירות העסקיים שלך ואתה המתעד הרשמי של התנועות בעסק!

 

חסכון משמעותי בזמן

על מנת לחסוך לכם זמן יקר של השקעה ברישום תחת הסעיפים הנכונים, תוכנה הנהלת חשבונות אינטרנקטיבית תדריך אתכם בזמן אמת לרישום כל גורם תחת הקטגוריה הנכונה. קניתם מחשב חדש? כל שעליכם להקליד הוא את המילה “מחשב” והתוכנה תציע לכם מידית לרשום את המחשב תחת סעיף “קניות”. קונים קבוע באופיס דיפו? התוכנה כבר תקפיץ עבורכם את סעיף “הוצאות משרדיות”.

 

חסכון משמעותי בכסף

אם גם אתם מאמינים שהדרך הטובה ביותר לניהול הניירת שלכם היא על ידי העברת האחריות למשרד רואי חשבון מקצועי, אתם מוזמנים להכיר את אופן העבודה האינטראקטיבי של תוכנה הנהלת חשבונות חד צידית. התוכנה האינטראקטיבית מאפשרת לך לנהל את עסקיך ואת הניירת שלך באופן עצמאי ללא התערבות וללא גבייה של כספים מדי חודש בחודשו.

 

תמיכה אונליין סביב השעון

אנשי המקצוע נמצאים עבורך תמיד לכל בעיה העולה בעת הקלדת הנתונים. חלון צ’ט פתוח יאפשר לך לשאול כל שאלה, בכל שעה ובכל נושא ולקבל מענה מידי לשאלות ופתרון מקצועי לבעיות השוטפות. לא צריך כל ידע מוקדם – התוכנה משלימה את פעולותיכם והצוות המקצועי נמצא כאן עבורכם.

 

דיוק מקסימלי בניהול החשבונות

תוכנת הנהלת חשבונות מתקדמת ואינטראקטיבית  הינה מוכוונת מנהלי עסקים חסרי ידע בתחום ולכן כבר הוטמעו בה הפונקציות הרלוונטיות הנדרשות ליישום חוקי המע”מ. ביניהם הפרדת מיסים, דיווח ועוד. כמו בכל ארגון מקצועי – רמת הפיקוח והבקרה על הביצועים השוטפים אינה נזנחת, אלא מועברת לגורמים המקצועיים. בקרה אנושית מופעלת ומאפשרת ווידוא של תקינות הפעולות הנרשמות ודיוק מקסימלי בדיווח.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות‘,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על חצוצרה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים
ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי