1-700-700-655 חודש מתנה

תוכנה לניהול עסק

מאת: יורם שיפר

מחפשים תוכנה מקצועית ונוחה לניהול העסק שלכם? בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון מערכות ופתרונות מקוונים לניהול העסק באינטרנט, יש גם תוכנות מדף אותן יש להתקין במחשב של העסק. תוכנה מקצועית לניהול העסק נועדה לשפר ביצועים, לייעל את העבודה, לחסוך עלויות וזמן, לשפר את השירות ללקוחות ולהתנהל נכון מול רשויות המס.

 

מידע על תוכנה לניהול עסק

תוכנות מתקדמות לניהול העסק הן מקוונות ואין צורך לרכוש את המוצר ולהתקין את התוכנה במערכת המחשוב של הארגון או העסק הקטן. אלו תוכנות ניהול גמישות המציעות כלים מתקדמים טכנולוגית, התוכנות מתאימות לעסקים בכל התחומים, ובמיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. בתוכנה ניתן למצוא כלים לניהול מלאי, מערכת חדשנית להפקת חשבוניות מס, קבלות ומסמכים חשבונאיים אחרים, מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM), כלי לניהול פרויקטים ועוד.

יש לציין כי השימוש בתוכנה לניהול העסק נוח וידידותי לכל המשתמשים, אין צורך בידע מוקדם במחשבים, ויש תמיכה זמינה ומלאה. תוכנה מתקדמת כוללת כלי אוטומציה לשיפור ביצועים ולייעול העבודה, התוכנה חוסכת זמן ומשאבים והעסק יכול לשפר את השירות ללקוחות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה. כמו כן, המעבר לתוכנה לניהול העסק באינטרנט מבטיח תדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה מאחר ואין צורך להדפיס מסמכים חשבונאיים וניתן לשלוח חשבוניות וקבלות למייל של הלקוחות, בלי להדפיס וללא צורך ללכת לדואר ולרכוש מעטפות ובולים.
כאשר בוחרים תכונה מתקדמת לניהול העסק חשוב להתייחס לנקודות הבאות:

• גמישות התוכנה והתאמתה לצורכי הניהול בעסק שלכם.
• נוחות השימוש בתוכנה.
• גישה מהירה מכל מקום ומכשיר.
• תמיכה מלאה וסיוע מהיר למשתמשים בתוכנה.
• איכות השירות ומקצועיות הגוף העומד מאחורי התוכנה.
• אפשרות להוסיף מודולים כדי להתאים את התוכנה לסגנון העבודה בעסק.
• עלות מול תועלת.

 

תוכנה להנהלת חשבונות – פתרון מצוין לכל העסקים

 

בשנים האחרונות החלו עסקים רבים לעבור לשירות הנהלת חשבונות באינטרנט. המעבר להנהלת חשבונות מקוונת מבטיחה יתרונות רבים לעסק, למשל חיסכון בזמן ובהוצאות, תדמית ירוקה, סדר וארגון, מעקב יעיל אחר הוצאות והכנסות העסק, שיפור השירות ללקוחות וייעול העבודה. יש מגוון תוכנות להנהלת חשבונות באינטרנט לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת, לכן חשוב להתנסות בתוכנה ידועה הנמצאת בשימוש נרחב בקרב העסקים בארץ כדוגמת המערכת של 2UCAN.

תוכנת הנהלת חשבונות 2UCAN היא הראשונה מסוגה בישראל, המערכת המקוונת הושקה בשנת 2005 ופותחה על ידי אחד מהמשרדים המובילים בישראל לראיית חשבון (זיו, שיפר ושות’ – רואי חשבון). המשתמשים בתוכנה נהנים מתשלום חודשי מוזל, מליווי צמוד של רואי חשבון ומפתרונות נוספים.

 

סוגי תוכנות לניהול עסק

 

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של תוכנות לניהול עסקים קטנים, בינוניים או גדולים. הפתרון הזול ביותר הוא לרכוש מוצר מדף, אך יש להתקין את התוכנה במחשב של העסק והמערכת מוגבלת ויש לרכוש עדכונים. לכן, כולם בוחרים בתוכנות מקוונות לניהול העסק מאחר ואין צורך לרכוש את התוכנה ולהתקין אותה, יש גישה למערכת מכל מכשיר ומקום, והשימוש בתוכנה נוח ואין צורך בידע במחשבים ובהנהלת חשבונות.

 

הסוגים העיקריים של תוכנות לניהול עסקים הם:

 

• תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט – פתרון נוח בעלות חודשית זולה, ללא התחייבות ותשלומים נסתרים. המערכת כוללת כלי ניהול שונים, היא מאפשרת להפיק חשבוניות וקבלות בקליק מהיר, יש בה כלי אוטומציה אך חשוב לוודא כי התוכנה מוכרת על ידי רשות המסים.
• תוכנת CRM – המערכת נועדה לניהול קשרי לקוחות, אך תוכנה מתקדמת כוללת גם כלי ניהול שונים, כולל אפשרות להפקת חשבוניות וקבלות, דוחות ייעודיים ועוד.
• תוכנת ניהול בהתאמה אישית – יש אפשרות לפתח תוכנת ניהול המותאמת לצורכי העסק, אך עלות הפיתוח גבוהה, לכן עדיף לבחור מערכת מתקדמת המתאימה לעסק כמו כפפה ליד.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על טובה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי