1-700-700-655 חודש מתנה

מה החשיבות של תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט יתרונות מול חסרונות

מאת: יורם שיפר

בעולם הדיגיטלי המשתנה של ימינו יותר ויותר שירותים ופיצ’רים עסקיים, הקשורים לניהול השוטף של העסק, עוברים שינוי גם הם ומבוצעים דרך האינטרנט. זה כולל את התקשורת הפנים ארגונית, שכבר שנים רבות נעשית דרך הדואר האלקטרוני או דרך האינטרנט הפנים ארגוני, זה כולל תקשורת דיגיטלית עם הלקוחות והספקים וזה כולל כעת גם את כל מה שקשור לניהול החשבונות של העסק. היום קל יותר למצוא תוכנות לניהול הנהלת חשבונות שמבוססות על האינטרנט ומשנות את כל חוקי המשחק בתחום זה. 

 

תוכנת הנהלת חשבונות ממוחשבת

אז מה זה בעצם אומר להשתמש בתוכנה ייעודית להנהלת חשבונות באינטרנט ומה היא כוללת? המשמעות של מעבר זה, משימוש בקבלות או חשבוניות ודו”חות פיננסים המופקים ומודפסים על נייר, לשימוש בתוכנה הממוחשבת היא גדולה. אתם לא רק חוסכים בנייר ובכך תורמים לסביבה על הדרך, אתם גם חוסכים רבות במשאבים ובזמן. השימוש בתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מאפשרת לכם לייעל את כל העבודה שלכם ולהשיג שליטה מירבית על כל מה שקשור לניהול ההכנסות וההוצאות של העסק. הכל הופך להיות נגיש וקל יותר שכן הכל זמין לכם בלחיצת כפתור אחת מכל מקום, מכל מכשיר ובכל זמן.

 

היתרונות מול החסרונות של תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט

כאמור, לשימוש בתוכנת הנהלת חשבונות ממוחשבת המבוססת על האינטרנט יש יתרונות רבים. הנה כמה מהם: בעזרת השימוש בתוכנה זו אתם יכולים לחסוך בכוח אדם, למשל, שכן הרבה דברים שנעשו בעבר על ידי מנהל החשבונות או בעל תפקיד אחר בחברה שלכם יכול כעת להתבצע בפשטות גדולה יותר על ידכם או ידי אדם אחד בלבד. אתם מתייעלים בזמן וצריכים פחות להתרוצץ הלוך וחזור אל רואה החשבון או אל הדואר כדי לשלוח קבלות ללקוחות. את כל הדוחות הפיננסיים התקופתיים, דוחות לפי פריט או לפי תקופת זמן וכן קבלות וחשבוניות ממוחשבות אתם יכולים להפיק דרך התוכנה ומיד לשלוח בדואר האלקטרוני. יש כמובן יתרונות רבים נוספים. 

 

כמו לכל דבר, גם לשימוש בתוכנה האינטרנטית לניהול חשבונות יכולים להיות כמה חסרונות, אם כי הם לא רבים כלל. בשל היותה מבוססת על האינטרנט ניתן לשער כי יכולות להיות תקלות שונות הקשורות במהירות ואיכות האינטרנט שלכם. כמו כן, אם אתם פחות שולטים בשימוש באינטרנט או קצת חוששים מטכנולוגיה ומחשוב יתכן כי יקח לכם זמן מה ללמוד את התוכנה ואת הפונקציות השונות שלה, אם כי ניתן לומר שהשימוש בתוכנה הוא קל ואינטואיטיבי מאוד. 

לסיכום, תוכנת הנהלת חשבונות נועדה לסייע לכם לשמור על סדר וארגון בניהול ההכנסות וההוצאות של העסק, להיות עם האצבע על הדופק בכל רגע לגבי תזרים המזומנים, לקבל החלטות פיננסיות ועסקיות שקולות המבוססות על נתוני אמת וביצועי העסק ועוד. לכן, חשוב לבחור תוכנה ידידותית למשתמש הכוללת כלי ניהול ואפשרויות מתקדמות, כך תייעלו את העבודה בעסק, תשפרו שירות ללקוחות ותיהנו גם מתדמית של עסק ירוק, וכמובן תוכלו לחסוך עלויות.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על טובה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי