1-700-700-655 חודש מתנה

יתרונות בתוכנה להנהלת חשבונות מול מנהל חשבונות אנושי

מאת: יורם שיפר

האם גם אתם צריכים בכל פעם להעביר את החומר לרואה החשבון שלכם? מחפשים פתרון מקצועי ומתקדם להנהלת חשבונות באינטרנט, בעלות משתלמת ושווה לכל כיס? ובכן, הנהלת חשבונות וראיית חשבון לעסק הם תחומים שרוב העסקים אינם יודעים כיצד להתמודד עמם בגלל מורכבות הנושא, הידע החשבונאי הנדרש, הכרות עם החוקים ותקנות המס, וזו גם עבודה סיזיפית ומייגעת שאינה מתאימה לכל אחד. לכן, כדאי לדעת כי כיום ניתן למצוא תוכנות להנהלת חשבונות ולראיית חשבון גם באינטרנט, כך העסק יכול לחסוך עלויות רבות, לחסוך זמן רב ולקבל שירות אישי ומקצועי המתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים.

הנהלת חשבונות באינטרנט – למי זה מתאים?

תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט מתאימה לכל בעלי העסקים, ובעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. באמצעות התוכנה החדשנית והמתקדמת העסק יכול לחסוך עלויות רבות, לעתים החיסכון מגיע לאלפי שקלים בשנה, סכום משמעותי עבור עסקים קטנים. חשוב לציין כי התוכנה נמצאת תחת פיקוח של רואי חשבון מנוסים ומקצועיים, היא תוכננה בעיקר כדי לספק מענה לעסקים הקטנים הזקוקים לפתרונות מתקדמים וחוסכי זמן ועלויות.

באמצעות תוכנת ucan2 אפשר לערוך את הנהלת החשבונות של העסק בלי לקום מהכסא בעבודה, וללא צורך בידע מוקדם או בקורס מקצועי. כדאי לדעת כי בעזרת התוכנה ניתן לבצע פעולות חשבונאיות רבות ולהגיש דיווחים ישירות לרשויות המס דרך מערכת הדוחות. בין השאר, התוכנה מאפשרת לבצע פעולות  כגון:

  • הפקת תלושי שכר לעובדי החברה.
  • הפקת דוחות מע”מ.
  • הפקת דו”ח ניכויים ומקדמות למס הכנסה.
  • הפקת דו”ח שנתי בפיקוח רואה חשבון מוסמך.
  • הפקת חשבוניות, קבלות וכדומה.

מדוע כדאי להשתמש בתוכנה באינטרנט במקום רואה חשבון אנושי?

תחום הנהלת חשבונות נחשב יחסית לשמרני ומיושן, למרות השימוש הנרחב בתוכנות ובמערכות מחשוב מתקדמות. משרדים של רואי חשבון עמוסים בניירות ומסמכים, והלקוח נדרש להגיע לרואה החשבון לפחות פעם בחודש כדי להביא את כל המסמכים הנדרשים, לקבלת ייעוץ פיננסי בתחום רלוונטיים לעסק, לתיאום מס וכדומה.

אמנם, מנהל חשבונות אנושי מציע יחס אישי שאף תוכנה לא יכולה לספק עדיין, אך גם מי שבוחר להשתמש בתוכנה הייעודית זוכה לליווי צמוד ואישי של מנהלי חשבונות מוסמכים ומיומנים, רק השיחה מתבצעת בטלפון ולא פנים מול פנים, למעט מקרים המחייבים פגישה במשרד.

בנוסף, עלות השירות בתוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט זולה באופן משמעותי בהשוואה לעלויות שגובה מנהל חשבונות אנושי. אפשר לחסוך הרבה כסף על ידי התוכנה הייעודית, ובנוסף זוכים לטיפול מקצועי, לייעוץ במגוון ערוצי תקשורת ולתמיכה טכנית בהתאם לצורך.

כמו כן, אפשר להשתמש בתוכנה הדיגיטלית והמקוונת בכל שעה ומכל מקום ומחשב, כך אין צורך לבזבז שעות עבודה כדי להגיע למשרד של מנהל החשבונות בהתאם לשעות הפעילות והזמינות שלו. אפשר להקליד נתונים, להפיק דוחות ולבצע מגוון פעולות נוספות בתוכנה בשעה הנוחה לכם, והגישה לתוכנה אפשרית מכל מכשיר, כל עוד יש חיבור לאינטרנט מהיר.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי