1-700-700-655 חודש מתנה

תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת

מאת: יורם שיפר

מחפשים תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת שתסייע לכם בניהול העסק ותייעל את העבודה והשירות ללקוחות? כדי לבחור תוכנה מומלצת להנהלת חשבונות כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות של לקוחות שונים. כיום, בעידן האינטרנט המהיר, כדאי להיעזר בחוכמת ההמונים על מנת לבחור תוכנה מתקדמת להנהלת חשבונות באינטרנט. 

מאחר ואלפי לקוחות מרוצים לבטח לא טועים, הצוות המקצועי של UCAN2 מציג בפניכם המלצות אובייקטיביות שנשלחו אלינו מלקוחות רבים ברחבי המדינה, כולם משתמשים בתוכנה המקוונת שלנו להנהלת חשבונות באינטרנט. 

תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת – הכירו את הלקוחות המרוצים שלנו

תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת חייבת להיות מאושרת על ידי רשות המיסים ולהתאים באופן מושלם לצרכי העסק שלכם. יש לא מעט תוכנות מקוונות להנהלת חשבונות לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת, ובעזרת קריאת המלצות וחוות דעת קל יותר לקבל החלטה שקולה ועניינית, וחשוב לזכור כי ניתן לבדוק את התוכנה המתקדמת במשך חודש ימים ללא עלות או התחייבות.

גיל קורן, מעצב שיער מוביל מראשון לציון –  בחר במערכת שלנו להנהלת חשבונות באינטרנט לפני כעשור, לדבריו: “ברגע שעברתי לתוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט חסכתי הרבה מאוד זמן וכסף, לפתע לא הייתי צריך להגיע אחת לחודשיים למשרד של רואה החשבון כדי להביא את המסמכים והחשבוניות, העבודה בעסק השתפרה, והניהול הפך לקל וזמין”. יש לציין כי גיל קורן ממליץ לכל העצמאים ובעלי העסקים להתנסות בתוכנה כדי להבין עד כמה היא נוחה ופשוטה לתפעול.

גיל קורן, מעצב שיער – עוסק מורשה from רואה חשבון יורם שיפר on Vimeo.

 

יובל גני, אדריכל בעל חברה בע”מ –  מציין כי הוא חיפש תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת שתתאים לצרכים העסקיים שלו ולצורת העבודה בסטודיו לאדריכלות. לדבריו: “אני לקוח של UCAN2 כבר עשר שנים, לפני המעבר לתוכנה באינטרנט נאלצו כל חודש לאסוף את החשבוניות, הקבלות ושאר המסמכים, להגיע למשרד רואה החשבון שנמצא רחוק מאיתנו, ולהתמודד עם ערימות של פתקים ומסמכים. מרגע שעברנו לתוכנה של UCAN2 כל העבודה הפכה למסודרת ואנחנו מבצעים את הנהלת החשבונות בעצמנו, בזמן הפנוי ובמועד הנוח ביותר עבורנו”.

ארז קרט, עורך דין מומחה לדיני משפחה וירושה –  מצטרף לחוות הדעת החיוביות והחמות על תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת של UCAN2. לדבריו: “בחרנו בתוכנה של UCAN2 לפני כשמונה שנים, לאחר שחיפשנו תקופה ארוכה מערכת מתקדמת שתתאים לסגנון העבודה של עורכי דין”. עו”ד קרט מציין כי הוא בחר בתוכנה של UCAN2 בגלל הכלים המתקדמים, והוא נשאר לקוח נאמן של החברה בגלל המערכת המתקדמת והשירותים הנלווים, לרבות ייעוץ וליווי אישי וצמוד של רואי חשבון ומנהלי חשבונות מנוסים.

רונית דר, מנהלת בית ספר למוסיקה (חברה בע”מ) –  חיפשה הרבה זמן תוכנת הנהלת חשבונות מומלצת שתסייע לה בניהול העסק הקיים כבר כ-30 שנים. לאחר שנים ארוכות שבהן היא החליפה כמה מנהלי חשבונות, רונית בחרה בתוכנה של UCAN2 ולדבריה: “קצתי להיות מטורטרת כל הזמן ולרוץ מידי חודש למשרד הנהלת חשבונות, מרגע שבחרתי תוכנת הנהלת חשבונות של UCAN2 הצלחתי לעקוב אחת ביצועי העסק, שיפרתי את העבודה, חסכתי עלויות רבות וכיום אני יודעת בכל רגע נתון מה קורה בעסק שלי”.

שירלי כהן רב, יועצת ארגונית ומטפלת סי.בי.טי  – היא עוסקת מורשה המצטרפת להמלצות הרבות על התוכנה המובילה להנהלת חשבונות באינטרנט של UCAN2. לדבריה: “אני משתמשת בתוכנה המתקדמת כבר כמה שנים, התוכנה נוחה וידידותית, בכל שאלה ובעיה אני יכולה לפנות לנציגי התמיכה ולקבל מענה מיידי, וכיום השליטה בעסק נמצאת רק בידיים שלי”.

בשורה החתונה, אלפי לקוחות מרוצים לא טועים וכדאי גם לכם לבחור בתוכנת הנהלת חשבונות של UCAN2.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על חצוצרה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי