1-700-700-655 חודש מתנה

תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין

מאת: יורם שיפר

האם אתם בעלי משרד עורכי דין ומחפשים תוכנה מתקדמת להנהלת חשבונות המתאימה לבעלי מקצועות חופשיים? למה כדאי גם לכם לעבור למערכת הנהלת חשבונות מקוונת המיועדת לעורכי דין? ובכן, תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין פותחה על ידי הצוות המקצועי והמיומן של UCAN2 (בניהול של משרד רואי חשבון זיו, שיפר ושות’).

תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין כוללת כלים מתקדמים המתאימים לסגנון העבודה ולפעילות העסקית המאפיינת את עבודתם של עורכי דין בישראל. חשוב לציין כי התוכנה המתקדמת ידידותית למשתמש, אין צורך ברקע קודם בהנהלת חשבונות כדי לתפעל את המערכת, וחשוב לדעת כי התוכנה מאושרת לשימוש על ידי רשות המיסים.

 

עובדים עם תוכנה מתקדמת במקום עבודה עם רואה חשבון במיקור חוץ

רוב עורכי הדין בישראל התרגלו לעבודה עם משרדי ראיית חשבון, אך מדובר בעלות לא זולה עבורם. כיום, לאחר פיתוח התוכנה הייעודית להנהלת חשבונות למשרדי עורכי דין יש פתרון טכנולוגי מאושר ויעיל המאפשר לעורכי דין לוותר על השירות הניתן מרואה החשבון שלהם, עורכי הדין יכולים לחסוך הרבה כסף ולקבל שליטה מלאה על הניהול הפיננסי של המשרד.

תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין כוללת כלים ייעודיים המאפיינים את העבודה במשרד, לדוגמה תיעוד פיקדונות מלקוחות, רישום פעולות בחשבונות נאמנות ועוד. התוכנה כוללת כלי אוטומציה, היא חוסכת זמן רב בעבודה, מאפשרת פיקוח מלא על הביצועים העסקיים, כולל מעקב אחר תשלומי לקוחות, ובקליק מהיר אפשר להפיק מסמכים חשבונאיים כמו דוחות ייעודיים וניהוליים ועוד.

 

מהם יתרונות התוכנה לעורכי דין ולאיזה משרד התוכנה מתאימה?

תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין של UCAN2 פותחה במיוחד עבור משרדים לעריכת דין, היא מאושרת על ידי רשות המיסים ומבטיחה יתרונות רבים כגון:

  • חיסכון של אלפי שקלים בהוצאות השוטפות של המשרד.
  • ממשקי עבודה נוחים וידידותיים למשתמש (אין צורך בידע בהנהלת חשבונות).
  • נגישות למערכת מכל מקום שיש בו אינטרנט, ובכל זמן.
  • כלי אוטומציה החוסכים זמן עבודה יקר ומונעים טעויות אנוש.
  • הפקת חשבוניות וקבלות בקליק מהיר וללא צורך להדפיס את המסמכים.
  • שליחת חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר ומסמכים נוספים ישירות למייל של הלקוח.
  • תדמית יוקרתית של משרד עורכי דין ירוק.
  • מעקב מהיר ונוח אחר תשלומים, תזרים מזומנים, גבייה ועוד.
  • שיפור השירות ללקוחות המשרד.
  • רואה חשבון מייצג יכול לקבל גישה למערכת.
  • אפשרות לפצל את המסמכים בין עורכי דין שותפים.
  • ליווי מקצועי צמוד ותמיכה טכנית זמינה.

איך התוכנה עונה לצרכים הייחודיים של עורכי דין?

כדאי לדעת כי צוות הפיתוח של UCAN2 נעזר באנשי מקצוע מנוסים על מנת לפתח תוכנת הנהלת חשבונות לעורכי דין. התוכנה הייעודית כוללת כלים המותאמים לצרכים הייחודיים של עורכי דין כמו רישום תנועות בחשבונות נאמנות, ובנוסף המערכת כוללת את כל הכלים הנדרשים לניהול משרד של בעלי מקצועות חופשיים.

עורכי דין המשתמשים בתוכנה יכולים להיכנס למערכת מכל מכשיר סלולרי עם גישה לאינטרנט, המערכת זמינה עבורם מסביב לשעון, הם יכולים לשלוף נתונים בקליק מהיר, להפיק חשבוניות ומסמכים אחרים בקלות, וכל העבודה במשרד מתייעלת והצוות חוסך זמן ומשאבים.

 

אילו תוכנות משלימות מתאימות למערכת הנהלת חשבונות לעורכי דין?

התוכנה מתממשקת עם מערכות מתקדמות נוספות, מומלץ לעורכי דין לשדרג את התוכנה שלהם באמצעות חיבור למערכת INVOICE4U שפותחה על ידי משרד רואי חשבון זיו, שיפר ושות’, זו המערכת המובילה בישראל להפקת חשבוניות באינטרנט. בנוסף, ניתן להשלים את התוכנה לעורכי דין עם מערכת חתימה ירוקה – פתרון מקצועי המתאים במיוחד לעורכי דין, המערכת מאפשרת להחתים לקוחות על מסמכים מרחוק, ללא צורך בשליח או תיאום פגישה עם הלקוח.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על חצוצרה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי