1-700-700-655 חודש מתנה

עתיד שירותי הנהלת חשבונות לאן?

UCAN2 הנהלת חשבונות חוללה מהפיכה בעולם הנהלת החשבונות. מרגע שהתאפשרו שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים ב-99 שח, לא ברור לאן מועדות פני שירותי הנהלת ההחשבונות

עתיד שירותי הנהלת חשבונות לאן?

מאז ומתמיד ניתנו שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים ובינוניים על ידי משרד הנהלת חשבונות חיצוני. הרבה בעלי עסקים מנסים למצוא עבור העסק מנהל חשבונות שייתן גם שירותי הנהלת חשבונות במקום משרד הנהלת חשבונות וגם יבצע עבודות מזכירות.

ככל שזה ישמע מוזר, בעלי עסקים מנסים למצוא עובד/ת: חצי משרה הנהלת חשבונות וחצי משרה – מזכירות, אלא שבפועל זה שילוב רע, רע מאוד. מנהל חשבונות שייתן גם שירותי משרד הנהלת חשבונות וגם שירותי מזכירות, לא יעשה את כל המטלות באופן מושלם.

מנהל חשבונות יבצע עבודות הנהלת חשבונות כמו שיבצע כל משרד הנהלת חשבונות חיצוני, ולהבדיל ממנו, המחיר יהיה יקר יותר, אולם עבודות המזכירות לא יעשו בצורה טובה או להפך. מזכירה טובה תבצע את עבודות המזכירות על הצד הטוב ביותר אולם שירותי הנהלת חשבונות שלה יהיו ברמה הרבה יותר נמוכה מאשר משרד הנהלת חשבונות.

אספקט נוסף הינו המחיר – מזכירה עולה 5,000 ₪ לחודש (לדוגמה) ומנהלת חשבונות עולה 8,000 ₪ לחודש (זוהי הנחה לצורך הדוגמה). מה שיקרה במצב המתואר בו שירותי הנהלת חשבונות יינתנו בהיקף של חצי משרה? מחד, שירותי הנהלת חשבונות יבוצעו בצורה טובה במחיר סביר אבל מאידך, עבודות המזכירות יעשו בצורה פחות טובה אבל במחיר יקר מאוד ולא כדאי.

לכן אני מציע לכל הלקוחות לקחת מנהל חשבונות לצורך מתן שירותי הנהלת חשבונות, אפילו במשרה חלקית או מנהל חשבונות חיצוני שיבצע את שירותי הנהלת חשבונות במשרדו או במשרד העסק. בנוסף, לקחת פקידה בהיקף המשרה הנדרש לצורך ביצוע עבודות המשרד. זוהי המתכונת הטובה, היעילה והמשתלמת ביותר.

 

שירותי הנהלת החשבונות של ucan2

לצורך בחירת מנהל חשבונות אשר ייתן שירותי הנהלת חשבונות אם באופן עצמאי ואם על ידי משרד הנהלת חשבונות, יש לקחת מספר גורמים בחשבון על מנת להבטיח שהשירות ייתן מענה הולם ומותאם לעסק.

שיטת ucan2 מאפשרת קבלת שירותי הנהלת חשבונות שיכולים להתאים לקשת רחבה מאד של עסקים שהינם עוסק מורשה או עוסק פטור ויש להם יכולת בסיסית להשקיע מעט מאד זמן לצורך ניהול העסק (לקוחות האתר משקיעים בין חצי שעה לשעתיים בחודש, תלוי בהיקף פעילות העסק) ולחסוך אלפי שקלים בשנה ברכישת שירותי משרד הנהלת חשבונות.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי