1-700-700-655 חודש מתנה

הנהלת חשבונות באינטרנט - כלי לחסוך זמן

מאת: יורם שיפר

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים כיום ישנם שירותים חדשניים המיועדים למעסיקים, באמצעותם בעל העסק יכול לחסוך זמן רב ומשאבים. באמצעות שירותים דיגיטליים אין צורך לקום מהמושב, ובעידן האינטרנט המהיר קל לקבל שירותים חשובים לעסק, לדוגמה הנהלת חשבונות אונליין לעסק קטן או לחברה גדולה, כולל הנהלת חשבונות כפולה או חד צדית.

 

העולם העסקי עובר לדיגיטל

כל בעלי העסקים מתלוננים כי חסרות להם כמה שעות ביום כדי להספיק את כל המשימות הניצבות בפניהם וכדי להעניק ללקוחות שירות טוב יותר. לכן, כדאי לדעת כי כיום אפשר לקבל מענה מקצועי באינטרנט למגוון נושאים החשובים לניהול יעיל ונכון של העסק. כך למשל, בעל עסק נדרש להגיע למשרד של מנהל החשבונות שלו כדי להגיש מסמכים, לקבל שירות, להתייעץ וכדומה. כיום, בעל העסק יכול לקבל שירות ברמה גבוהה יותר דרך האינטרנט, זהו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, וכמובן שירות חוסך זמן, ומכאן חשיבותו הרבה לחברות, לבעלי עסקים קטנים וכדומה.

בנוסף, גם הבנקים מציעים כיום מעטפת שירותים רחבה בדיגיטל, במקום לבזבז שעות ארוכות בתורים המשתרכים בבנקים, וללא צורך לנהוג ולהתמודד בדרך עם עומסי תנועה כבדים ולחפש זמן רב חניה פנויה במרכז העיר, נכנסים לחשבון הבנק באתר או מבצעים את הפעולות הנדרשות באמצעות אפליקציה משוכללת ומתקדמת המותקנת בנייד.

 

הנהלת חשבונות באינטרנט – פתרון מקצועי ומשתלם

כל עסק חייב להתנהל כחוק ולדאוג להנהלת חשבונות בהתאם להנחיות רשויות המס בארץ. עד לאחרונה, בעלי עסקים הגיעו אחת לכמה ימים, ולפחות פעם בחודש, למשרד של מנהל חשבונות כדי לקבל שירות. כיום, אפשר לחסוך זמן ולקבל שירות מקצועי גם באינטרנט – זהו שירות חדשני ואיכותי המיועד לכל העסקים, לרבות חברות בע”מ, פרילנסרים העובדים מהבית ועצמאים בעלי עוסק מורשה או פטור.

בקליק מהיר אפשר להירשם לשירות, ללא צורך בכרטיס אשראי. לאחר רישום מהיר ניתן להיכנס למערכת המציעה ממשק ייעודי למעסיקים הזקוקים להנהלת חשבונות מקצועית. זהו פתרון מתקדם וחדשני למעסיקים, הם יכולים לחסוך זמן רב, לקבל ייעוץ מקצועי, לחסוך עלויות בעסק וליהנות משירות איכותי ומליווי צמוד בכל שאלה, בעיה או בקשה.

כמו כן, כיום באמצעות ממשק מעסיקים באינטרנט ניתן לדווח על ההפקדות המבוצעות לחיסכון פנסיוני, בהתאם לחובת הדיווח עליה החליט משרד האוצר. כך המעסיק חוסך זמן רב ולא צריך להתמודד בטיפול בהפרשות הכספים לפנסיה, והוא יכול להתמקד בנושאי הליבה של העסק. חשוב לדעת ששירותי תפעול פנסיוני באמצעות גורם מקצועי ומוסמך פוטרים את המעסיק או חשב מטעמו להתעסק בדיווח ובהיזון חוזר בגין ההפקדות, כך גם נמנעים מטעויות וזוכים לשקט בנושא.

לכן, כדאי לנצל את השירותים הדיגיטליים הניתנים כיום למעסיקים, זהו שירות חוסך זמן, ומעבר לזמן חוסכים גם עלויות ומשאבים, והמעסיקים יכולים להתמקד בנושאים החשובים יותר, וכך העסק צומח ומשגשג.

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על טובה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים
ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי