1-700-700-655 חודש מתנה

משרדי ראיית חשבון

האם עסק קטן צריך משרד ראיית חשבון? אילו שירותי ראיית חשבון צורכים העסקים הקטנים והאם לצורך הקמת עסק או פתיחת עסק דרוש משרד ראיית חשבון?

איזה עסק צריך משרד רואה חשבון?

מאת: יורם שיפר

האם עסק קטן צריך משרד ראיית חשבון? אילו שירותי ראיית חשבון צורכים העסקים הקטנים והאם לצורך הקמת עסק או פתיחת עסק דרוש משרד ראיית חשבון? משרדי ראיית חשבון יכולים לתת מגוון רחב מאד של שירותים לעסקים בתחילת הדרך וגם לתמוך, לעזור ולכוון הקמת עסק בכל שלביו הראשוניים, שלא לדבר על עסקים מבוססים אשר ודאי וודאי צריכים שירותים של משרד ראיית חשבון המעניקים שירותי ראיית חשבון.

 

עסק חדש צריך הכוונה במגוון רחב של נושאים: צורת התאגדות, הכוונה להסכמי התאגדות, יעוץ במיסוי ההתארגנות, תכנון מס בהתארגנות, אופן ניהול הספרים, אופן ביצוע הנהלת חשבונות, פתיחת תיקים ברשויות המס, תכנון ועזרה בגיוס אשראי. לעסק יש צדדים ניהוליים נוספים כגון: שיווק, מכירות ועוד, שירותים אשר לא ניתנים על ידי משרד ראיית חשבון. לצורך כך כדאי לקבל יעוץ מבעלי מקצוע אשר אינם מעניקיםשירותי ראיית חשבון, כי אין משרד ראיית חשבון אשר מעניק את כל המכלול הרחב של המיומנויות הנדרשות מעסק חדש או עסק בהקמה.

 

הרבה בעלי עסקים נוטים לחשוב כי משרדי ראיית חשבון אמורים לתת את כל מכלול השירותים שהוזכרו לעיל ואף יותר: דיני עבודה, דיני ביטוח לאומי ועוד…אולם לא זה הוא המצב. משרדי ראיית חשבון אמורים לתת שירותי ראיית חשבון המוגדרים באופן ברור בחוק רואי החשבון.

 

שירותים הניתנים אצל משרדי ראיית חשבון

שירותי ראיית חשבון כוללים את כל מה שקשור ברשויות המס ובעיקר מס הכנסה ומס ערך מוסף. כל שאר הרשויות – ביטוח לאומי, מס שבח, מינהל מקרקעי ישראל וכדומה – אינם נכללים בדרך כלל במונח – שירותי ראיית חשבון. בדרך כלל משרד ראיית חשבון אינו מעניק שירותים אונליין ולא מאפשר ללקוחות ליהנות מעידן האינטרנט. מערכת ucan2 איננה משרד ראיית חשבון אבל סוג וטיב השירותים הניתנים על ידי האתר, עולים בהרבה על טיב השירותים הניתנים על ידי משרדי ראיית חשבון.

 

ucan2 הינו אתר אשר מעניק שירותי הנהלת חשבונות אונליין בדיוק כפי שנהוג בארצות הברית – אין צורך לצאת מהבית ואין צורך להגיע אל משרד ראיית חשבון על מנת להגיש את המסמכים החודשיים או לשלם את התשלומים החודשיים לרשויות המס – את זה לא נוהגים לתת משרדי ראיית חשבון במסגרת שירותי ראיית חשבון.

 

סיכום

משרדי ראיית חשבון הינם נותני שירותים שמרנים אשר לא יוצאים מהמסגרת הרגילה והישנה בה הם מקובעים. משרדי ראיית חשבון, מאז ומתמיד נתנו שירות כללי לעסקים ללא התמחות ספציפית כזו או אחרת, בעוד שהאתר ucan2 מתמחה במתן שירותים לעסק הקטן, שירותים בעלי ערך מוסף במחיר הוגן ושווה לכל נפש. למידע על פתיחת עסק

 

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מ

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי