הכללים להפקת הזמנה

להצגת התוכן בפורום הישן לחץ כאן

הדיון הזה מכיל תגובה 1, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  מנהל הפורום לפני 3 שנים, 6 חודשים.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2984

    vardi
    משתתף

    שלום,

    כעוסק מורשה הנותן שירותי גישור אני פועל בשיטת המזומן ומפיק חשבונית מס קבלה כל אימת מקבל תשלום.

    עד היום לא עשיתי דבר מעבר לכך. אני מבין שעלי להפיק הזמנות ללקוחות ואני מבקש לחדד מה ואיך בדיוק עלי לעשות.

    יש לי שני סוגי לקוחות:

    1. לקוח אחד על בסיס קבוע – הנהלת בתי המשפט, שם אני פועל קבוע כבר שנים בתעריף יומי קבוע אבל כמות הימים משתנה ותלויה בשיבוצים של הנהלת בתי המשפט. כלומר אני לא יכול לדעת מראש מה צפויה להיות ההכנסה אלא רק מהו התעריף העקרוני ליום?

    האם להוציא להם הזמנה אחת בתחילת שנה שאומרת שהתעריף X זה מספיק?

    2. לקוחות פרטיים שמגיעים לסדרת פגישות גישור (גירושין) (בין 5-10 פגישות בדרך כלל), אני גובה תעריף קבוע לשעה אבל כמות השעות איננה ידועה מראש ולפיכך גם ההכנסה הצפויה מהלקוח איננה ידועה מראש.

    האם להוציא לכל לקוח חדש הזמנה אחת בתחילת התהליך שאומרת שתעריף X זה מספיק?

    וברמה הכללית – האם אני צריך לתת עותק ללקוח? האם הלקוח אמור לחתום?

     

    אודה להמלצותיך, שנה טובה

    רן

    • הדיון הזה עודכן לפני 3 שנים, 6 חודשים ע״י vardi.
    #2986

    מנהל הפורום
    מנהל בפורום

    רן שלום,

    כן, בהחלט שאתה , כנותן שירותים חייב לנהל "ספר הזמנות" ולהפיק הזמנה בגין כל התקשרות חדשה עם לקוח.

    לעניין המתואר על ידך בסעיף 1 – יש להפיק הזמנה אחת בתחילת ההתקשרות וזהו. יש לתאר בה את הפקטים הכלליים , המחיר וכדומה.

    לעניין המתואר בסעיף 2 -מ כפי שרשמת , הפקת הזמנה מיידית עם ביצוע ההתקשרות. מבחינת חוקי המס , הלקוח לא חייב לחתום

    אלא מסיבות משפטיות ואחרות שלך וכן , אין חובה למסור הזמנה זו ללקוח.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.