1-700-700-655 חודש מתנה

חשיבות ניהול ספרים נכון בהנהלת חשבונות

מאת: יורם שיפר

כל בעל עסק מתחיל יודע שאחד הדברים החשובים ביותר בניהול העסק הוא ניהול ספרים נכון. זו אמת שצריך למצוא לקוחות וצריך להצליח במכירות, לאזן הכנסות והוצאות ולהגיע לרווח. כל זה טוב ויפה וחשוב אך כל זה לא יקדם את העסק ללא ניהול ספרים נכון בהתאם להוראות החוק. 

חשיבות הרבה של ניהול ספרים נכון בהנהלת חשבונות הוא לא רק העמידה בדרישות החוק ובדרישות של רשויות המס אלא גם קשור להכנסת סדר וארגון לעסק. כאשר הנהלת החשבונות של העסק מתנהלת באופן מסודר אתם, כבעלי העסק, משיגים יותר שליטה על מה שקורה בעסק ומקבלים גם הבנה מעמיקה של ההתנהלות שלכם, איפה אפשר לשפר, מה כדאי לשמר ומה כדאי אולי לשנות. ניהול נכון של העסק, ובמיוחד ניהול תקין של ניהול ספרי החשבונות, מבטיח לכם שליטה מלאה במצב הפיננסי ובתזרים המוזמנים של העסק, כך תוכלו לקבל החלטות פיננסיות שקולות, להימנע ממצוקה תזרימית ועוד.

ניהול ספרים ממוחשב

כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה וכניסת המחשבים והאינטרנט לחיינו כבר לא צריך להתעסק הרבה עם ניירות בכל מה שקשור לתחום של הנהלת חשבונות. היום ניתן לערוך את כל התהליכים של הנהלת חשבונות בתוכנות באינטרנט דרכן ניתן להזין הכנסות, להפיק קבלות או חשבוניות ממוחשבות, לעקוב אחר הוצאות, להפיק דוחות ממוחשבים שונים לפי חתכים או תקופות ולערוך את כל ניהול הספרים של העסק אונליין. 

העבודה בתוכנת הנהלת חשבונות ממוחשבת מגדילה אף יותר את השליטה שיש לכם כבעלי עסק על המתרחש בעסק שלכם. אתם יכולים להישאר מעודכנים על התזרים בעסק שלכם בכל זמן, מכל מכשיר ומכל מקום. להיות מחוברים בעצמכם, לא רק דרך רואה החשבון שלכם, ועל הדרך גם לחסוך בעלויות. השימוש בתוכנת הנהלת חשבונות ממוחשבת חוסכת הרבה מההוצאות וההתרוצצויות שהיו כרוכות בעבר בהעסקת רואה חשבון או בשליחת קבלות וחשבוניות נייר דרך דואר ישראל. את כל המסמכים בתוכנת הנהלת החשבונות הממוחשבת אתם יכולים להפיק ישירות מהאינטרנט, ואם יש צורך לשלוח מסמכים כלשהם ללקוח או לרואה החשבון ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור דרך האי-מייל. 

הנהלת חשבונות מתקדמת

ניהול ספרים דרך תוכנתהנהלת חשבונות ממוחשבת שמבוססת על האינטרנט היא הדרך המתקדמת והטובה ביותר שישנה כיום כדי להביא את העסק שלכם לקדמת הבמה ולחבר אותו למאה העשרים ואחת. חשוב לציין כי העבודה עם התוכנה הממוחשבת ועם ניהול הספרים דרך האינטרנט היא חוקית ומוכרת לכל דבר ועניין על ידי רשויות המס והחוק בישראל. בדרך זו אתם גם מייעלים את תהליכי העבודה בעסק שלכם, חוסכים משאבים וזמן, וגם עומדים בכל הדרישות החוקיות של ניהול ספרים.

אפשר לבחור תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט לצורך התנסות, כך תוכלו לוודא כי התוכנה מספקת לכם מענה כולל לכל הצרכים שלכם, ותוכלו לבדוק האם ממשק העבודה נוח וידידותי, אילו כלים התוכנה מציעה וכיצד היא מייעלת את העבודה שלכם.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי