1-700-700-655 חודש מתנה

עוסק פטור חייב בניהול חשבונות לכן יצרנו שרות ייחודי במחיר כדאי

שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים באינטרנט במיוחד עבור עוסק פטור , הכוללים ליווי מקצועי וייעוץ, תמורת 99 שקלים לחודש בלבד!
כך תוכל לחסוך אלפי שקלים בשנה!

הרשו לנו להציע לכם אפשרות חדשה לניהול חשבונות, שתחסוך לכם אלפי שקלים בשנה ותאפשר לכם לקבל גם ליווי ויעוץ מקצועי של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. מדובר בשירות ייחודי וחדשני המוצע באמצעות תוכנה אינטרנטית להנהלת חשבונות הרשומה כחוק במס הכנסה ומותאמת גם לעוסק פטור.

כך פועל שרות תוכנת הנהלת חשבונות

את מסמכי הנהלת החשבונות, רושמים במערכת אינטרנטית מאובטחת שפותחה במיוחד לצורך זה ואשר מיישמת באופן אוטומטי את חוקי מס הכנסה ומע”מ. המערכת מנחה אתכם בצורה פשוטה צעד אחר צעד ברישום פעולות העסק, לא נדרש כל ידע מוקדם! כל פעולות הנהלת החשבונות, מגיעות לעיון מנהלי החשבונות של האתר אשר בוחנים ומאשרים אותן, או לחילופין, מתקנים לאחר תיאום עם הלקוח – כך אתם יכולים להיות בטוחים שהנהלת החשבונות שלכם תקינה. בנוסף, תוכלו בכל זמן לפנות אלינו גם דרך פורום הנהלת חשבונות לקבלת יעוץ או מענה לשאלות בנושאים שמטרידים אתכם.

הכל באינטרנט, אין צורך לצאת מהבית, דיווחים מקוונים לרשויות, כמו בארה”ב.

 

אם יש לך ספיקות באשר לסוג העוסק המתאים לך, האם להיות עוסק פטור או עוסק מורשה – לחץ כאן לקרוא על עוסק פטור

 

איך הנהלת חשבונות מקצועית עבור עוסק פטור יכולה להיות במחיר כזה נמוך?

אנחנו נותנים את הידע והניסיון המקצועי, שיתוף הפעולה שלכם, בהדרכתנו מוזיל את העלויות וכך כולנו מרוויחים. כידוע, מוצרים ושירותים הניתנים או נמכרים בעזרת האינטרנט – עלותם נמוכה יותר. אין שכר דירה, ואין הוצאות אחרות בהן עומד כל בעל עסק. את ההוזלה בעלויות הללו מעבירה החברה אל הלקוח אשר יוצא נשכר. בנוסף, התוכנה שפותחה על ידי חברת ניהול חשבונות ישיר בע”מ מאפשרת לבצע את השירות באופן הרבה יותר יעיל ואמין תוך חסכון רב בעלויות לתיאור השיטה – לחץ כאן.

בכל שלב ניתן להיעזר בשירות הלקוחות שלנו ולקבל יעוץ שוטף מרואי חשבון מקצועיים והמלצות כמו בעניין עוסק פטור או עוסק מורשה, או הקמת חברה. כמו כן אנו מייעצים בנושא פתיחת עסק לכל פונה כדי לראות מי אנחנו – לחץ כאן

 

אתם מוזמנים לנסות ולהיווכח בעצמכם! אנו מתחייבים – במידה ולא תהיה מרוצה לאחר 2 חודשי ניסיון, מלוא כספך יוחזר לך – על מנת להירשם עם אפשרות להחזר מלא תוך 2 חודשי ניסיון לחץ כאן.

“אני רואה  בניהול העסק הקטן באופן עצמי יתרון רב. טוב יעשה כל בעל עסק אם ייקח את עסקו בידיים יורם שיפרויהיה מודע לכל פעולה המתרחשת בו, השליטה יותר קלה וטובה.  בעסק הקטן שלא כמו בעסק גדול , אין אפשרות להעסיק יועצים ועובדים רבים ,לכן, אם ניתן, וקיימים הכלים הנכונים , עדיף לבצע פעולות באופן עצמי ולחסוך את ההוצאות על תשלומים לבעלי מקצוע שונים, אבל רק אם יש הדרכה מקצועית ונכונה.  “אנו נעזור לך לממש זאת ונקווה כי תהיה בעל עסק מוצלח וטוב יותר מאחרים“. רו”ח יורם שיפר

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי