1-700-700-655 חודש מתנה

שירותים הניתנים על ידי משרד רואה חשבון לעומת השירותים הניתנים באתר ucan2

משרד רואה חשבון כאחד מתוך הרבה משרדי רואה חשבון מעניק ללקוחות שירותים מאד מגוונים. לא כל משרד רואה חשבון מעניק שירותים דומים. יש שונות גבוהה בין משרדי רואה חשבון בשירות אותו הם נותנים ללקוח, כמו גם שונות במספר השותפים המרכיבים את משרדי רואה החשבון.

טיפים מנצחים להקמת עסק למתחילים

ישנם משרדי רואה חשבון המונים רואה חשבון אחד וישנם כאלה המעסיקים שכירים או פרילנסרים שהם ברובם מתמחים בראיית חשבון. ישנם משרדי רואה חשבון המעניקים שירותי הנהלת חשבונות, ישנם משרדים לראיית חשבון המעניקים שרותי ראיית חשבון בלבד. ישנם משרדי רואה חשבון המעניקים גם שירותי חשבונות וישנו גם משרד רואה חשבון המעניק ליווי עסקי והשגת אשראי בנקאי או אשראי חוץ בנקאי ללקוחותיו.

 

מה הייחודיות של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’?

 

מערכת ucan2 בשיתוף משרד רואה חשבון זיו שיפר ושות’ מעסיקה יועצים מקצועיים ומעניקה ללקוח שלמות בשירות הניתן לו. הלקוח מקבל שירותים כמו ראיית חשבון הנחוצים לו וזאת מבלי לצאת מהבית/משרד. זה כמו להיות בתוך משרד רואה חשבון מבלי להגיע פיזית אל המשרד.

בעידן בו רובנו גולשים באינטרנט, מדברים בנייד ומחליפים מסרים אין הכרח לראות את משרד רואה חשבון בפועל. משרדי רואה חשבון לא נמצאים תמיד בקרבת מקום העסק או המגורים ועל מנת להגיע לפגישה עם רואה החשבון נדרש לעיתים מאמץ רב תוך חוסר נוחות ולחצי זמן בדיוק במועד שלא נוח.

עם מערכת ucan2 אין צורך להגיע אל משרד רואה חשבון – המשרד בא אל הלקוח, הישר לשולחן העבודה שלו, תוך הסתייגות אחת: פעם בשנה חייבים רואה חשבון והלקוח להיפגש כדי לחתום על הדוח השנתי, או בכל זמן בו הלקוח מבקש פגישה פרונטאלית כאשר ישנם עניינים חשובים על הפרק.

רואה חשבון מטעם מערכת ucan2 עומד לרשות הלקוח בכל זמן במגוון אופנים רחב: פורום, צ’אט אונליין, טלפון, מייל טופס פנייה באתר או פגישה אישית – הרבה יותר נוח מאשר הרבה משרדי רואה חשבון.

השירות זוכה לקריאת “וואו” וזאת ניתן לקרוא מעדויות הלקוחות – הן בדף התגובות הנמצא כן באתר והן מתוך שיחה בלתי אמצעית עם הלקוחות המאוד מרוצים מהשירות הייחודי הניתן להם – הנהלת חשבונות אונליין בכל זמן.

השירות של משרד רואה חשבון ניתן במספר מישורים: במישור המקצועי ניתן יעוץ, הכוונה, מענה לשאלות, תכנון מס. במישור הטכני ניתן ייעוץ והדרכה בהפעלת התוכנה, הכוונה להוצאות מוכרות, רישום הוצאות, רישום הכנסות, הפקת דוחות ועוד.

כל לקוח רשאי לפנות ולקבל שירות ויעוץ בכל זמן.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי