1-700-700-655 חודש מתנה

פותחים עסק באינטרנט ועושים את זה הכי בטוח שאפשר

מאת: יורם שיפר

לאחר שנים יפות בהם הייתם עובדים שכירים, החלטתם שהגיע הרגע להגשים את החלום שפעם בלבכם זמן רב, ולצאת לדרך עצמאית. הרצון שלכם להצליח גם גורם לכם לקרוא את המפה העכשווית וללמוד את חוקי המשחק כפי שהם. אם יש משהו שלמדתם יותר מכל הוא שכיום מרכז העניינים הוא הפלטפורמות המקוונות: האינטרנט. על כן, גם בחרתם לפתוח את העסק שלכם כעסק אינטרנטי ועל כן אתם מעסיקים את עצמכם בשאלה איך לפתוח עסק אינטרנטי.
כשם שמשקיעים רבות בתשתית של בניין חדש על מנת להבטיח את היציבות שלו ואת החוזק שלו, דומה הדבר עם העסק שלכם. פתיחה נכונה של העסק שלכם תבטיח לכם בסיס איתן ויציב, שעליו תוכלו ליצוק את החזון שלכם, את השאיפות שלכם ואת האג’נדה שלכם. ללא פתיחה נכונה של העסק, אתם גם עלולים למצוא את עצמכם אבודים בין בירוקרטיות מתישות, ובעיקר להסתכן מבחינת חוק. כך לדוגמא, בעת שאתם פותחים עסק באינטרנט מס הכנסה מעסיק אתכם מאד. עם שירות מקיף שתקבלו דרך UCAN2, תקבלו ליווי צמוד המתחיל בפתיחת העסק שלכם ועד לניהול החשבונות שלכם.  פתיחת עסק באינטרנט – ככה עושים את זהה נכון ובטוח.

 

פונים אל המומחים בפתיחת העסקים

אז מצד אחד תוכלו לפתוח את העסק שלכם בכוחות עצמכם ועל כן להסתכן בכך שלא הגשתם טפסים רלוונטים ולא עמדתם בדרישות הסף, אך מצד שני, תוכלו לחבור אל חברה מקצועית כדוגמת UCAN2, ולהנות מראש שקט. החברה יכולה לייעץ לכם ולשרת אתכם בכל הקשור לפתיחת התיק שלכם כעסקים פטורים או כעסקים מורשים. השאלה כיצד להקים עסק באינטרנט מטרידה לא מעטים, אך הבשורה המשמחת היאא שאפשר לשלול כל חשש בעת שעושים זאת על הצד הטוב ביותר עם מומחים אמיתיים.

 

ואתם? נשארים בבית

פתיחת העסק יכולה להיות סבוכה ומלאה באינספור בירוקרטיות, אך היא גם יכולה להיות חלקה משתוכלו לדמיין. כעת, עם רצונכם לפתוח עסק משלכם, יש לכם לא מעט עבודה, כך שהדבר האחרון שתרצו הוא לעסוק בבירוקרטיות שונות שבעיקר יתישו אתכם. עם חברה כמו UCAN2, אתם נהנים משירות נפלא ומקצועי, שמעבר לשקט הנפשי שהוא יעניק לכם, גם תקבלו מענה ללא מעט שאלות המעסיקות אתכם. כך לדוגמא, שאלת מיסוי על הכנסות מהאינטרנט. כעסק שהולך לפעול ברחבי הרשת, הרי שעליכם לדעת מה החובות שלכם, ולשמחתכם – גם תוכלו לקבל תשובות על כך.

למה דווקא UCAN2?

החברה מציעה שירות מקצועי וקפדני לפתיחת התיק שלכם כעסק מורשה או פטור, תוך שאתם מקבלים ליווי לרבות ניהול החשבונות שלכם. כעסק צעיר, עליכם להתנהל כשורה על מנת לרכוש כלים לניהול נכון תוך שאתם עומדים בחוקים ובתנאי הסף השונים החלים עליכם כעסק. החברה פועלת כבר יותר מעשור ומשרתת על הצד הטוב ביותר לקוחות רבים. אתם מוזמנים להנות מקשת שירותים מקיפה המלווה אתכם עם הצעדים הראשונים ועד לניהול שוטף של העסק.

 

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על חצוצרה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים
ובסך הכל ממש שמח בחלקו,

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי