1-700-700-655 חודש מתנה

הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

מה מייחד הנהלת חשבונות לעסק קטן?

מאת: יורם שיפר

מה מייחד הנהלת חשבונות לעסק קטן?

לעיתים נדמה כי שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים היא עבודה מינורית וחסרת חשיבות, הדורשת מעט זמן וכמעט לא דורש מחשבה. אבל זו כמובן חשיבה מוטעית מיסודה.

קודם כל, עסקים רבים מתחילים לעסקים קטנים והולכים וגדלים עד שהם הולכים לעסקים בינוניים ואף גדולים. תהליך גדילה דורש הרבה תשומת לב מבחינת הנהלת חשבונות, תכנון מס, חשיבה עסקית לטווח ארוך ועוד בחינות רבות אחרות.

בנוסף, דווקא משום היותו של העסק הקטן בעל מחזורים קטנים, תשומת הלב שהוא דורש היא גדולה, כי כל רווח קטן בתשלום מיסבים יכול להוות אחוז ניכר מהמחזור. זאת ועוד, בעסק הקטן בעל העסק הוא גם מנהל השיווק, המנכ”ל, העובד בפועל וממלא את כל הפונקציות בעסק. אי לכך הוא מחוסר ידע בהנהלת חשבונות ודורש יותר מענה לשאלות כדי להבין את התהליכים, שלא כמו שבעסקים גדולים ואף בינוניים, המאיישים משרת מנהל חשבונות בחברה.

ממש כמו ילד, הדורש הרבה יותר תשומת לב כשהוא צומח וגדל, כך עסקים דורשים תשומת לב וקפדנות יתרה דווקא בהיותם קטנים וכלן הם זקוקים לשירות הנהלת חשבונות לעסקים קטנים שיעשה להם סדר. לכל שקל יש משמעות, המחיר על טעויות גבוה הרבה יותר ובעיקר היכולת לשאת משברים קטנה יותר.

 

 

 

נכתב ע”י:

יורם שיפר –  רו”ח, מבעלי משרד רו”ח זיו, שיפר ושות’,
יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2
ועוד כמה וכמה מערכות אחרות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה.
הוא גם מנגן על טובה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים
ובסך הכל ממש שמח בחלקו.

לקבלת הסבר ופרטים מיועץ מקצועי